nuffnang ads

Saturday, July 5, 2014

Rita Rudaini Kembali Beraksi

Rita Rudaini lagi meningkat usia lagi cun!
 .

Rita lagi cantik kalau pakai camnie


Aktres jelita Rita Rudaini yang masih lagi aktif dalam bidang lakonan.Drama latest yang sedang di tayangkan di tv yang dilakonkan oleh aktres jelita nie ialah "Azam Ramadhan Su".Harap la sambutan drama nie sehangat sambutan Drama Sehangat Asmara.Rita Rudaini beraksi dalam lakonan dan sepastinya lakonan dia mantap.Guarantee.Sayang RR.

SINOPSIS AZAM RAMADAN SU (TV3)

Drama bersiri ini mengisahkan seorang ibu berkerjaya, berazam mahu memasak untuk anak-anaknya pada bulan Ramadan. Su (Rita Rudaini) dikurniakan dua orang anak Mukhriz dan Munirah hasil perkahwinannya dengan Lukman (Faizal Hussein).


Su ialah seorang wanita berkerjaya yang mengharapkan bibiknya untuk menguruskan segala urusan rumah dan lebih cenderung membawa keluarga makan di luar ataupun membeli makanan dari luar.

Bulan Ramadan bakal tiba tidak lama lagi. Rakan-rakan sepejabat Su sering berbincang tentang resipi masakan untuk bersahur dan berbuka puasa.


Su menganggap memasak itu sesuatu yang menyusahkan. Hati Su terusik apabila melihat kemesraan anak-anaknya bersama-sama bibik dalam menyediakan juadah. Buat pertama kalinya, Su berazam untuk memasak demi keluarganya pada bulan puasa nanti. Berjayakah Su? Lebih menarik, satu resipi akan dikongsikan pada setiap penghujung episod.


Free Download Azam Ramadhan Su

EP4
EP5
EP6
EP7
EP8


No comments:

Post a Comment