nuffnang ads

Sunday, July 6, 2014

Geram..grrrr

OOOooii celcom..dah-dah la tu makan kredit aku wei.Marah betul aku dengan kau celcom hari nie.Kau ingat aku memang baik hati nak sedekah dekat kau.Dah la hantar mms entah apa-apa.Dial 1111 pun makan kredit.Menyampah aku dengan kau celcom hari nie.

Agaknya kredit aku hanya untuk kau makan agaknya.Huh.Menyampah sampah betul la.Untuk kau celcom aku bagi 1 lagu geram.


Lirik Lagu Geram – Black Dog Bone

Geram jangan engkau geram ( geram geram )
Geram bermacam ragam ( bermacam ragam )
Kerana suka kerana marah
Janganlah kau geram
( 2X )
Bila kau melihat gadis yang cantik
Engkau pun cuba menggoda
Tetapi jikalau dia tak layan
Tentulah engkau geram ( em geram )
Kalau ada orang sakitkan hati
Tentulah kau jadi marah
Tetapi tak usah kau geram ( em geram )
Kau geram ( em geram ) ( 2X )
Apalah gunanya kau geram
Lebih baik diam diam

No comments:

Post a Comment