nuffnang ads

Thursday, July 3, 2014

Dalam buku ada ulat

Hi and good day peeps,
Ulat buku.Dalam buku tak ada pun ulat.Masa terluang nie marilah kita sama-sama manfaatkan dengan membaca untuk meng'topupkan' knowledge kita.Aku suka baca novel.Hobi aku selain ternak lemak,aku membaca.Tak kirala buku ilmiah ataupun tak.
Masa aku banyak terluang dengan membaca novel.

 Novel zaman aku muda-muda dulu best sangat.Sekarang nie tajuk novel comel sangat nak baca pun takde mood.Tajuk comel+jalan cerita pun sama.Dengan adanya google book kita baca review novel-novel nie.Klik kat tajuk novel.
1-Andai itu Takdirnya
2-Gemersik Kalbu
3-Kau yang satu
4-Manisnya Cinta 
5-Kau yang satu 
6-Semusim Rindu
7-.Kasih antara kita
8-Sepi Tanpa Cinta
9- Tak Seindah Mimpi
10-Tak Semanis Impian 



Andai itu Takdirnya.
Sepanjang baca novel nie menangis je.Yang hati kebal n kental  pun nangis tau.Tiap-tiap muka surat ada episod sedih.
Gemersik Kalbu
Novel nie aku baca masa "prep" dulu.Diadaptasi menjadi drama dekat tv.
Kau yang satu
Novel nie aku baca masa sekolah rendah lagi.berebut baca novel nie dengan akak aku.Padahal akak aku punya
Manisnya Cinta
Novel nie ok gak.Aku tak habis baca pun novel nie
Semusim Rindu
 Novel Semusim Rindu nie dah lama dah.




Antara novel yang aku baca berulang kali.Kasih antara kita.DiAdaptasi drama Cinta Buat Emelda
-Sepi Tanpa Cinta

Sepi tanpa cinta antara novel feveret.Harap takkan diadaptasi jadikan drama kat tv.hee
-Tak Seindah Mimpi

Tak Semanis Impian

Sambungan daripada novel tak seindah mimpi.Novel nie ada sambungannya.Dah dijadikan drama kat tv1

No comments:

Post a Comment