nuffnang ads

Thursday, July 3, 2014

Mulut Azwan Ali nie ada gak aku sebat..Kau Ludah makanan ye.

AA aka Azwan Ali .hmm..sinonim la dia dengan pencetus kontroversi.Artis Malaysia memang suka cipta kontroversi murahan.Aku dulu kat boarding school sedap ke tak main makan je janji kenyang.Ada ke aku merungut tak puas .Tak ada kay.Patut la kau retis aku bukan retis.At least aku reti bersyukur.

Gaji berpuluh-puluh ribu ratus-ratus ribu pun tak guna gak kalau tahap IQ tak berapa nak cerdik ye.Bulan Puasa nie banyak-banyak bersabar la ye terutama kaum-kaum ibu,anak,bapak,bapok,pengkid dan sebagainya(tak kuasa nak sebut satu-satu)

Entah bazar ramadhan mana la yang buat si AA nie mengamuk sakan.Ludah la kau sorang diri.heee.haish.

Watthe fish.taik.Jangan la menghina.Aku selalu beli makanan kat bazar kot.Kalau kau beli kat gerai Indon memang la xsedap.


Banned la kau sorang diri.Dulu aku nampak kau kat bazar kay.




Hmmm..bahasa yang digunakan keterlaluan.Grade D-.Sila pergi ke kelas tatasusila dan bahasa.Belajar balik dinamika pun tak ape.Sebagai artis yang dah kaya-raya tak perlu la menghina,mencarut sampai camtu sekali.Gunalah bahasa yang elok sikit.Bulan Ramdhan ,bulan yang mulia nie sepatutnya tingkatkan tahap kesabaran tu.

No comments:

Post a Comment