nuffnang ads

Thursday, July 3, 2014

KITKAT Jepun




Sebuah butik coklat khusus untuk jenama KitKat telah dibuka di Tokyo di Jepun. Butik coklat KitKat Chocolatory telah dibuka di pusat beli belah Seibu Department Store yang terletak di Ikebukuro, Tokyo, Jepun. 

Bar wafer rangup itu dianggap sebagai ‘lucky charm’ di Jepun dan terdapat pelbagai perisa unik yang dijual termasuklah Kitkat perisa wasabi, kentang ungu, Cinnamon Cookie, European Cheese, Bean Cake dan pelbagai lagi. Terdapat juga KitKat edisi terhad iaitu Kitkat pahit yang diperbuat daripada coklat Couverture, coklat yang bermutu tinggi yang mengandungi mentega koko tambahan, Special Cherry Blossom Green Tea yang dibuat dengan ekstrak bunga ceri, dan Special Chili yang diperbuat daripada krim cili dengan setiap bar coklat berharga 315Yen ( RM10 ).







Annin Dofu.^ ___^

Cheese cake.My favourite flavour

Green Tea.

Sweet Potato

Purple potato
Banyak betul la flavour ye.Ake pernah try wasabi dan cheese cake je.Dua-dua best.Antara flavour yang famous:soy sauce,Sweet Potato,Purple Sweet Potato,Annin Dofu,green tea,cheese cake dan banyak lagi.

Kalau berminat nak cuba keunikan semua flavour kitkat nie.Ada satu website ( Rakuten Malaysia )yang jual semua jenis perisa kitkat nie

No comments:

Post a Comment