nuffnang ads

Monday, July 14, 2014

Coretan Mantap daripada Neelofa

Coretan Neelofa pada setiap hari Ahad di Harian Metro membuat ramai peminat kagum dengannya.I'oulls pun kagum dengan dengan u sis.Mantap sis.

Masih bercerita mengenai penghijrahannya pada minggu ini, tertarik untuk berkongsi kata-kata yang mampu menjadi perangsang buat muslimah di luar sana yang ingin berhijab tetapi terlalu memikirkan pendapat orang sekeliling. Tulis Neelofa:-

Lofa terbaca satu kata-kata yang buat Lofa sangat tersentuh. “You can’t please everybody, so put God first and let the rest fall in place”. Bila Lofa hayati kata-kata ini, hati terus sayu.
Lofa terfikir selama ini sibuk nak jaga hati orang itu, apa orang ini akan cakap dan sebagainya, tapi Lofa tak terfikir pula kepentingan ‘apa Tuhan akan kata’.

Mulai saat itu, Lofa tahu ini yang terbaik untuk Lofa dan tekad untuk berhijab. Kita tak boleh menutup mulut orang, tapi Lofa nak beri semua orang beri peluang dan sokongan supaya Lofa terus istiqamah dalam apa yang Lofa lakukan.



Semoga ramai artis Malaysia luar sana akan terasa dan memberi perangsang kepada artis lain untuk memperbaiki diri sendiri.Sudah-sudah la tu pakai pakaian tak cukup kain(telanjang).

No comments:

Post a Comment