nuffnang ads

Monday, June 30, 2014

Hlovate..mysterious writer!!

Masih lagi aku ingat zaman tu.Ye.Aku masih ingat lagi zaman aku masih di boarding school di terengganu,otak masih mentah,hingus main sapu dengan bucu lengan baju,masih lagi ralit menghafal formula-formula science,masih ralit dibuai usia meningkat remaja.Disitu aku kenal dia.HLOVATE.


HLOVATE=Hate+Love.Aku dah falling in love dengan ye masa aku tingkatan 3 lagi.Kenapa la awak misteri sangat.Sangat-sanagt misteri sehingga jantina lelaki atau perempuan tidak diketahui.
Awesome.Sangat la misteri.

Aku suka dia.Aku suka cerita dia karang.Aku ingat lagi,dulu aku sangat print Tunas.First novel ye.Entah kat mana ye aku campak benda tu.Dah berkulat kot kalau jumpa pun.

Hlovate miss you damn so much.Jangan retired as a writer ye.Semua novel or cerpen dia ada pengisian yang baik untuk di jadikan pedoman untuk semua generasi dari generasi Y ke generasi F.hmmm.

Masa tengah bosan selalu je lepak kat blog ye.Sekarang kosong kosong.Ramai yang berdukacita dengan HLOVATE.Come back Hlovate.Sedihnya.nie la blog ye yang dulu sampai la sekarang. http://hlovatehikayat.blogdrive.com/

Semua karya dia tiptop.The best writer ever.Patut buat anugerah writer paling misteri.

Check fb hlovate pulak ye https://www.facebook.com/hlovatehood
Yay.dia ada lagi kat situ.


Thank you HLOVATE i don't regret to know you.I love your stories.
Nampak tu ada one off sale.Ciss aku tatau pun.Padahal aku kat malaysia nie je

Anthem.Sticky note yang makan dalam.Insaf please.



No comments:

Post a Comment