nuffnang ads

Monday, June 30, 2014

booosan sangat ke hidup aku?

Sebelum pergi kerja aku nak khatam semua drama korea yang aku download .Nak makan semua makanan favourite aku sepuas-puasnya sebelum aku pergi PD.Panjang betul jodoh dengan PD.

Lepas nie.Dah tak boleh selalu menghadap lappy.huuuuwaaarrrggghhh.werks.

Dah tak boleh selalu cocok external kat tv ,melangut depan tv mengadap Runningman.Aku follow RM daripada ep1-202(on going lagi).Dah ketagih dah kat RM.











 Dah 4tahun rupanya RM nie.Selama 4tahun jugak la aku tengok.Kejapnya la.Waaah.Dari aku 1st year sampai la aku dah nak grad ak follow menda nie.

Pasnie ak nak khatam Hotel King.Hotel King pon best gak.Lee Da hae+Lee Dong Wook.




 Lepas nie dah tak boleh camtu dah.Rinduu zaman belajar banyak masa terluang tengok drama korea,download movie dan drama spuas-puasnya.Nak tengok world cup sampai ke cerah pon mak ayah tak marah.


No comments:

Post a Comment